Teksty i projekty reklamowe ujęte w nowoczesną szatę graficzną. Przedstawiamy kilka naszych pomysłów na połączenie funkcjonalności z ciekawym, nowoczesnym efektem wizualnym.
LOGO
to nie tylko emblemat z nazwą firmy, lecz również znak ułatwiający rozpoznawanie danej marki, ułatwiający klientowi zapamiętanie organizacji
WIZYTÓWKA
jeden z podstawowych nośników reklamowych firmy, powinien zawierać widoczne namiary na jej właściciela oraz najważniejsze informacje o firmie, przepych nie jest wskazany
*wersja wizytówki przesłana do poprawy
*wizytówka po zmianie (wersja z propozycjami od klienta / wersja ostatecznie zaakceptowana)
TECZKA A4
kolejny nośnik reklamowy firmy, powinien stanowić elegancką oprawę dla dokumentów firmowych
FOLDERY i ULOTKI
bardzo ważna część marketingu firmy, pozwala przedstawić w formie wizualnej ofertę firmy lub oferty promocyjne, to jeden z kluczowych nośników informacji, które chce się przekazać klientowi
*dwustronna ulotka reklamowa
*propozycje frontu do powyższej ulotki
*okładki folderów z ofertą firmy oraz informacyjnych
ZAPROSZENIA i inne
pozostałe projekty graficzne
*leyout strony www
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz